Regulamin współpracy


§1. Definicje
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.
Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona
drogą elektroniczną), dzięki której każdy podmiot korzystający ze Sklepu może założyć w
Sklepie swoje indywidualne konto.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod za pośrednictwem Social Mediów
Sprzedawca – Joanna Ostrówka, przedsiębiorca prowadzący działalność nierejestrowaną pod nazwą DIETETYK INŻ. JOANNA OSTRÓWKA.
Treści cyfrowe - dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Postanowienia Regulaminu dotyczące produktów mają zastosowanie do treści cyfrowych.
Materiały – diety, plany żywieniowe, porady dietetyczne, pisemne materiały edukacji żywieniowej, zwane w dalszej części także dietą.


§2. Pojęcia i informacje ogólne
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, w którym oferowane są usługi konsultacji dietetycznych oraz diety na 28 dni, 3 miesiące lub 6 miesięcy. Pakiet 28 dni zawiera 2 jadłospisy po 7 dni, łącznie 14 dni do zastosowania przez 28 dni. Pakiet 3 miesięczny zawiera 6 jadłospisów po 7 dni, łącznie 42 dni do zastosowania przez 90 dni. Pakiet 6-cio miesięczny zawiera 12 jadłospisów po 7 dni, łącznie 84 dni do zastosowania przez 180 dni.

Sklep internetowy prowadzony jest przez Dietetyk Joannę Ostrówka, zwaną dalej "Sprzedawcą".
Klient, dokonując zamówienia usług w sklepie internetowym, akceptuje niniejszy regulamin.
Regulamin dotyczy konsultacji drogą on-line lub drogą telefoniczna. Każdy Pacjent korzystający z usług dietetycznych godzi się i akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu. Jeżeli pacjent nie zgadza się z którymś z podpunktów podczas współpracy z dietetykiem wymagane jest poinformowanie go oraz złożenie pisemnego oświadczenia.


§3. Prawa i obowiązki Pacjenta
Pacjent osobiście udziela Dietetykowi wszelkich niezbędnych informacji celem sporządzenia wywiadu żywieniowo-medycznego, który jest niezbędny do ułożenia przez Dietetyka prawidłowej diety i ustalenia odpowiednich zaleceń dietetyczno-zdrowotnych.
Pacjent w trakcie korzystania z usług Dietetyka zobowiązany jest podawać Dietetykowi wyłącznie prawdziwe dane oraz każdorazowo informować Dietetyka o ich zmianach. Pacjent nie będzie samodzielnie dokonywać żadnych zmian w ułożonych przez Dietetyka
dietach, ma obowiązek konsultowania z Dietetykiem chęci wprowadzenia zmian do zaleceń Dietetyka i ułożonych przez niego diet.
W przypadku udzielenia przez Pacjenta niepełnej lub nieprawdziwej informacji dotyczącej jego stanu zdrowia a także nie poinformowania o zmianie stanu zdrowia, Dietetyk nie ponosi odpowiedzialności za następstwa stosowania przez Pacjenta ułożonej diety. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości Pacjent przed rozpoczęciem diety powinien skonsultować możliwość jej stosowania z lekarzem. Gdy podczas Wywiadu żywieniowo-medycznego Pacjent nie udzielił pełnej odpowiedzi na pytanie o gustach kulinarnych lub stanie zdrowia, może uzupełnić brakujące informacje PRZED rozpoczęciem układania Diety przez Dietetyka. Jeśli zorientuje się o tym później, wówczas Dietetyk nie ponosi odpowiedzialności za skutki stosowania Diety ani za gust kulinarny. W razie uzasadnionej potrzeby Pacjent kontaktuje się z Dietetykiem za pomocą poczty email, telefonu, udostępnionej aplikacji dietetycznej lub za pośrednictwem platformy Facebook/Instagram. Pacjent wyraża zgodę na terapię dietetyczną i zobowiązuje się stosować ułożoną przez Dietetyka dietę.

Pacjent ma obowiązek poinformować o wszelkich problemach zdrowotnych pojawiających się
w trakcie stosowania się do zaleceń. W przypadku gdy Pacjent zakończy współpracę i będzie miał życzenie pochwalić się jej
rezultatami w postaci zdjęcia „przed” oraz „po” może przesłać je na adres e-mail:
dietetyk.joannaostrowka@gmail.com. Jest to równoznaczne ze zgoda Pacjenta na jego
umieszczenie na mediach społecznościowych jak Facebook czy Instagram.
Gabinet dietetyczny podejmuje wszelkie możliwe działania, aby zapewnić dokładność i profesjonalizm w świadczeniu usług. Niemniej jednak, klient ponosi ostateczną odpowiedzialność za swoje wybory żywieniowe i reakcje organizmu na zastosowane zalecenia. Gabinet dietetyczny nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wynikłe z nieprawidłowego stosowania zaleceń żywieniowych lub ignorowania przeciwwskazań medycznych, jak i stosowania jadłospisu po czasie trwania pakietu dietetycznego bez nadzoru dietetyka


§4. Prawa i obowiązki Dietetyka
Dietetyk podczas pierwszego spotkania przeprowadza dokładny Wywiad żywieniowo- medyczny. Pacjent tym samym dostarcza dane potrzebne do ustalenia indywidualnych zaleceń żywieniowych i ułożenia diety wraz z ewentualnymi odpowiedziami na dodatkowe pytania zadawane przez Pacjenta w trakcie konsultacji. Po spełnieniu powyższych obowiązków przez Pacjenta, Dietetyk zobowiązuje się do ułożenia indywidualnej diety w terminie do 7 dni od Pierwszego spotkania po otrzymaniu płatności za usługę. W razie uzasadnionej potrzeby Dietetyk kontaktuje się z Pacjentem za pomocą poczty e-mail, telefonu, udostępnionej aplikacji dietetycznej oraz platformy Facebook/Instagram. Wszystkie nieodpłatne poprawki w jadłospisach będą wykonywane w terminie do 7 dni od potwierdzenia odebrania maila lub informacji przekazanych na wizycie.


§5. Zasady płatności i regulowania należności za usługi
Dietetyk udziela porad dietetycznych, konsultacji w zakresie zdrowego żywienia oraz edukacji zdrowotnej, ustala szczegółowe zalecenia dotyczące żywienia i stylu życia, układa indywidualne jadłospisy oraz dla par i grupowe. Diety, wraz z zaleceniami dotyczącymi ich stosowania, wysyłane są na adres mailowy podany przez Pacjenta, wysyłane są mailowo. Przed pierwszym spotkaniem Pacjent dokonuje wpłaty w wysokości opłaty konsultacyjnej. Resztę kwoty wpłaca po pierwszym spotkaniu przelewem zwykłym lub przelewem na telefon zawierającym odpowiedni tytuł do 3 dni od odbycia wizyty. Jeżeli wizyta odbywa się w dni niepracujące, wówczas Pacjent wysyła potwierdzenie dokonania przelewu drogą mailową na adres: dietetyk.joannaostrowka@gmail.com
Po rozpoczęciu już współpracy rezygnacja z diety jest możliwa. Jeżeli rezygnacja nastąpi po pierwszej wizycie, opłata konsultacyjna nie będzie zwracana. Jeżeli pakiet zostanie rozpoczęty, wówczas nie przysługuje zwrot kosztów za cały pakiet.
Porady i usługi wykonywane są z opłatami zgodnie z cennikiem wysyłanym uprzednio przez Dietetyka.


§6. Odwoływanie i przekładanie wizyt
W przypadku opłacenia Pakietu dietetycznego, Klient jest upoważniony do wykorzystania wszystkich jego elementów w terminach wspólnie uzgodnionych z Dietetykiem. W przypadku konieczności odwołania ustalonego spotkania przez Pacjenta istnieje możliwość przełożenia go na inny termin, pod warunkiem zachowania minimum 12-godzinnego wyprzedzenia odwołania wizyty. Jeśli warunek nie zostanie spełniony, spotkanie przepada. Jedynie w wyjątkowych przypadkach ustalanych indywidualnie istnieje możliwość pominięcia
tej zasady. W wyjątkowych sytuacjach wizyta może zostać odwołana przez Dietetyka z 1 dniowym wyprzedzeniem – wówczas zostanie ustalony nowy termin wizyty. Każda dieta jest ustalana indywidualnie, a poprzedza ją szczegółowe wypełnienie karty
dietetycznej z zawartymi pytaniami żywieniowo-medycznymi, którą wypełnia Klient przed rozpoczęciem współpracy. Zabiegi te mają na celu poznanie preferencji, stylu życia i stanu zdrowia Pacjenta. W przypadku, gdy Pacjent po otrzymaniu diety zgłasza chęć zmiany
poszczególnych potraw (kwestia gustu kulinarnego), w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się modyfikację do 3 potraw w jadłospisie do 28 dni. W przypadku pakietu 3 miesiące oraz 6 miesięcy na każdy z miesięcy przypadają 3 poprawki. Przy pakiecie 3 miesiące łącznie będzie 9 poprawek, przy pakiecie 6 miesięcy łącznie będzie 18 poprawek. Każda dodatkowa modyfikacja jest odpłatna zgodnie z cennikiem udostępnionym przez Dietetyka.


§7. Reklamacje i zwroty
Ze względu na specyfikę usług konsultacji dietetycznej i dostarczania spersonalizowanych diet, nie przyjmuję zwrotów zamówień po rozpoczęciu procesu tworzenia jadłospisu. Reklamacje dotyczące usług konsultacji dietetycznej lub diety powinny zostać zgłoszone przez Klienta w terminie 7 dni od otrzymania usługi. Reklamacje należy zgłaszać pisemnie drogą elektroniczną na adres dietetyk.joannaostrowka@gmail.com wraz z dokładnym opisem reklamacji oraz informacją kontaktową Klienta. Sprzedawca ponosi wobec Kupującego uprzywilejowanego odpowiedzialność za zgodność świadczenia z umową, przewidzianą przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym zwłaszcza przez przepisy Ustawy o prawach konsumenta. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w §9 Regulaminu.
Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w §9 Regulaminu.
Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.


§7. Ochrona prywatności
Dane osobowe Klienta są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Sprzedawcę w celu realizacji zamówienia, udzielenia konsultacji dietetycznej oraz dostarczenia spersonalizowanej diety.
Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia z systemu Sprzedawcy.


§8. Konsultacja dietetyczna
Konsultacja dietetyczna oferowana jest w celu udzielenia Klientowi porady dotyczącej zdrowego stylu życia, żywienia i planowania diety. Klient, korzystając z usługi konsultacji dietetycznej, zgadza się na udostępnienie swoich danych osobowych związanych z dietą i zdrowiem. Konsultacja dietetyczna odbywa się drogą elektroniczną lub telefoniczną w ustalonym wcześniej terminie.

 

§9. Współpraca dietetyczna
Dieta na 28 dni, 3 miesiące, 6 miesięcy jest spersonalizowanym planem żywieniowym, opracowanym na podstawie informacji podanych przez Klienta poprzez ankietę żywieniową tudzież konsultację. Po złożeniu zamówienia na dietę, Klient zobowiązuje się do dostarczenia wszystkich niezbędnych informacji dotyczących swojego zdrowia, preferencji żywieniowych, ewentualnych
alergii lub nietolerancji pokarmowych. Dieta zostanie dostarczona Klientowi w formie elektronicznej na podany przez niego adres e- mail i/lub na aplikację dietetyczną. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie diety i przestrzeganie zaleceń dietetyka.


§10. Kontakt ze sklepem
Adres e-mail: dietetyk.joannaostrowka@gmail.com
Telefon: 501316677


§11. Realizacja zamówienia
Termin realizacji zamówienia wynosi 7 Dni robocze.
Produkty zakupione w Sklepie dostarczane są drogą elektroniczną, na adres e-mail podany
przez Kupującego.


§12. Postanowienia końcowe
Konsultacje dokonywane przez Dietetyka mają charakter informacyjny i nie zastępują porady lekarskiej. Pacjent przyjmuje do wiadomości, że przygotowana dla niego dieta jest opracowywana z dbałością o jego zdrowie, według indywidualnej interpretacji stanu zdrowia, wyników badań, a także oparta jest na profesjonalnej wiedzy i doświadczeniu Dietetyka. Usługi świadczone przez
Dietetyka nie dają gwarancji odniesienia skutku oczekiwanego przez Pacjenta, z uwagi na złożoność ciała ludzkiego i czynników środowiskowych mających wpływ na efekt porad dietetycznych. Dietetyk nie bierze zatem odpowiedzialności za brak oczekiwanych skutków lub za negatywne skutki stosowania diety. Ponadto wizyty oparte są na przeświadczeniu, że Pacjent nie zataił jakichkolwiek informacji, a w Wywiadzie żywieniowo-medycznym oświadczył wyłącznie prawdę. Dietetyk może odmówić Pacjentowi wykonania usługi lub konsultacji w przypadku, gdy:

- zachowanie Pacjenta świadczy o tym, że jest on niepoczytalny, wykazuje zachowanie obraźliwe i naruszające dobra osobiste Dietetyka i/lub jest pod wpływem: alkoholu, narkotyków, środków odurzających, psychotropowych, innych substancji o działaniu podobnym do ww.,
- udzielenie konsultacji lub wykonanie usługi mogłoby narażać zdrowie lub życie Pacjent,
- udzielenie konsultacji lub wykonanie usługi przewyższa umiejętności lub wiedzę Dietetyka.


Klient przyjmuje do wiadomości, że spersonalizowane diety opracowane przez Sprzedawcę są chronione prawem autorskim. Kopiowanie, rozpowszechnianie lub udostępnianie diety bez zgody Sprzedawcy jest zabronione. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszym regulaminie. Klient zostanie poinformowany o wszelkich istotnych zmianach na stronie internetowej sklepu. W przypadku sporów między Sprzedawcą a Klientem, strony będą dążyć do rozwiązania ich drogą negocjacji. Niniejszy regulamin wchodzi w życie w dniu jego opublikowania na stronie internetowej sklepu i obowiązuje dla wszystkich Klientów.
Wszelkie pytania, uwagi lub reklamacje dotyczące działania sklepu internetowego należy kierować na adres e-mail dietetyk.joannaostrowka@gmail.com.

 

Każda usługa, konsultacja i wszystkie informacje z nimi związane są przygotowywane indywidualnie dla konkretnego Pacjenta i stanowią własność intelektualną Dietetyka inż. Joanna Ostrówka – podlegają stosownej ochronie. Zabronione jest rozpowszechnianie ich, kopiowanie, odsprzedawanie, udostępnianie publiczne lub indywidualne bez pisemnej zgody Joanny Ostrówka (właścicielki firmy). W razie niestosowania się do powyższego zakazu, na Pacjencie będzie ciążyć odpowiedzialność karna oraz majątkowa. Pacjent ma prawo do pobierania, drukowania i przetwarzania materiałów na własny użytek, pod warunkiem nienaruszania praw autorskich.

Twoje zdrowie jest w dobrych rękach!

Ze mną możesz czuć się bezpiecznie, wiedząc, że Twoje zdrowie jest moim priorytetem.

Media społecznościowe

Kontakt

Dietetyk inż. Joanna Ostrówka